Hyr vår fjällstuga

Information till medlemmarna: Försäljning av fjällstugan

22 augusti 2024

Efter noggrant övervägande och en djupgående analys har vi i Musikerförbundet fattat beslutet att sälja vår fjällstuga i Stöten, som under många år har varit en uppskattad förmån för våra medlemmar. Det har varit en lång process där många har varit involverade och nu har vi slutligen kommit fram till detta beslut.

Försäljningen av fjällstugan kommer påbörjas under hösten 2024. Av denna anledning kommer det inte vara möjligt att boka stugan under säsongen 2024-2025.

Vi vill tacka alla medlemmar som genom åren har tagit del av denna förmån och skapat minnen i vår stuga. Beslutet att sälja stugan har inte varit enkelt, men vi tror att det i längden är det bästa för förbundet och för våra medlemmar.

Har du frågor eller funderingar kring beslutet är du alltid välkommen att kontakta oss.